streda 31. októbra 2012

Lesk na pery : Vinyl Max (Rimmel London)


Všeobecne mám lesky na pery najradšej od tejto značky Rimmel London a medzi moje aktuálne naobľúbenejšie patria tieto najnovšie z rady Vinyl Max s MAXI aplikátorom a zväčšujúcim efektom :)

Konkrétne tento, o ktorom som pre Vás dnes pripravila článok je
711 GLORIOUS,
má 8 ml a kúpila som ho v drogérii TETA za 4,79 eur.

Je to naozaj veľmi pekná farba, taká svieža, teplá a letná. Mne pripomína fakt leto, vodu a nejaké mňamky cukríky alebo napríklad aj jahodovú dreň :)

Lesk obsahuje kopu maličkých trblietok, ktoré pery rozžiaria a preto vyzerajú aj plnšie a väčšie. To je vlastne aj ten efekt zväčšenia pier, že opticky vyzerajú väčšie. Ak si ho nanesiete na pery prvý krát, tak sa nezľaknite, pretože pocítite také akoby brnenie a trošku Vás tie pery aj začnú štípať (ale príjemne štípať, nie že Vás to bude bolieť) a ja som cítila z lesku aj mätu :)
Avšak nemusíte sa fakt ničoho báť, ono to trošku zabrní, poštipe ale potom to prestane a už nebudete cítiť nič :)

Čo sa týka vôňe, tak cítim z nej niečo sladšie akoby zmiešané s tou mätou čo som už aj vyššie spomínala. Ale je to príjemná vôňa, mne sa páči :)
Na vrchnáčiku nájdeme aj typickú Rimmel korunku, ktorú vlastne všetky novšie lesky majú.
Samozrejme aj toto som Vám detailnejšie odfotila :)


A MAXI aplikátor, ktorý som spomínala v úvode som Vám aj odfotila na porovnanie s klasickým aplikátorom lesku na pery od Rimmel London z rady Vinyl Gloss. Takže nech sa páči, tu na tejto fotke vidíte rozdiel v aplikátoroch :)


Tento lesk podľa mňa nie je vôbec lepkavý a aj keď zafúkal vonku vietor, tak sa mi vlásky na pery nenalepili ako pri niektorých iných leskoch. Tento si ma naozaj získal a veľmi rada ho používam, nakoľko už mám z tohto druhu doma 3 rôzne odtiene :)
Na perách aj celkom dlho vydrží, teda pokiaľ sa nepustíte do nejakého jedla a budete piť opatrnejšie. Také 3 - 4 hodinky mi vydržal v skvelom neporušenom stave no a potom sa už začal z pier strácať a pomaličky vybledol :)

Pridávam ešte teda fotky s leskom na perách. Odfotila som ho na dennom svetle ale aj v izbe keď som zapla na foťáku blesk, aby ste teda vedeli ako tento odtieň presne vyzerá :)



Jedno malé mínus, ktoré by som mohla spomenúť je to, že ak máte tenké pery tak by Vám ten MAXI aplikátor nemusel vyhovovať, no určite to treba vyskúšať a potom mi môžete do komentárov dať vedieť či Vám tento lesk vyhovuje a aký je podľa Vás :)

Budem veľmi rada ak zanecháte aj nejaké komentáre a prajem Vám krásny zbytok dňa!

Vaša PeiPinka :)

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. No čojavjem, ono je na perách taký akoby mal v sebe trošku viac karamelu ale zasa keď zafúkalo a vlásky sa mi dostali na pery tak vôbec nelepkali a pekne som si ich z tváre dala dolu :)

      Odstrániť