piatok 2. novembra 2012

Riasenka : The Falsies Volum´ Express Waterproof (Maybelline)


Dnes sa budem venovať tejto vodeodolnej riasenke od značky Maybelline. Samozrejme je to klasická čierna, takže odtieň BLACK. Kúpila som ju asi pred mesiacom v drogérii TETA kde bola v akcii. Cenu si presne už nepamätám, no bolo to niečo okolo 5 - 6 eur.

Ak mám povedať pravdu, tak som pôvodne nechcela vodeodolnú riasenku tejto značky, no bohužiaľ v drogerke tú časť kde je dekoratívna kozmetika prerábali a jediný stojan, ktorý bol zaplnený kozmetikou bol ten Maybelline. Tak som to po dlhom zvažovaní riskla a nakoniec som si vybrala túto :)

Obal je samozrejme klasický na aký sme isto už všetky u týchto riaseniek od Maybelline zvyknuté. Nie je ničím zvláštny a nemá ani žiadne odlišné prvky :)
Čo sa však mne páči je kefka. Keď na ňu pozeráte z jednej strany, tak je taká uzučká akoby nemala ani žiadne štetinky ale keď sa na ňu pozriete z druhej strany tak vyzerá ako obyčajná klasická kefka so štetinkami :) Je aj trochu ohnutá, ale nie ako pri niektorých iných riasenkách. Táto je len tak úplne jemnučko, takže sa nemusíte obávať ak Vám nesadli tieto tipy kefiek :) Nemusela som si na ňu ani zvykať a líčenie mi išlo od ruky jedna radosť. Najlepšie je to, že si ju otočíte ako potrebujete a či dlhé alebo tie najkratšie riasy v kútiku oka ... jednoducho všetky s touto kefkou skrotíte a načiernite :)
Pridávam samozrejme aj fotky, kde vidno kefku aj z jednej strany aj z druhej presne ako som to opisovala :)



Riasenka mi načiernila riasy veľmi pekne, fakt je riadne čierna a ja by som povedala, že dokonca poniektoré extrémne čierne riasenky sú ešte svetlejšie, no čo sa týka celkového efektu na riasach ... bola som sklamaná :( Akosi sa mi zdalo, že keď som si dala jednu vrstvu, tak boli také oničom ešte stále jemné a nevýrazné. Ani nevytočené ani nepredĺžené. Keď som si dala ale dve vrstvy, tak sa mi zasa tie riasy zdali už dosť zlepené, no boli už výraznejšie. Neviem, predstavovala som si trochu lepší výsledok a toto bolo pre mňa sklamanie :(
Na tejto fotke mám riasenku v jednej vrstve :)


A na tejto fotke mám na riasach už dve vrstvy :)


Ono ten rozdiel samozrejme vidno. Riasy sú výraznejšie a vytočené ale jednoducho vidno aj to, že je vytočená každá svojím smerom a sú aj také trochu polepené :(


Čo musím ale pochváliť je, že naozaj mi držala celý čas čo som bola aj na plavárni a nerozmazala sa ani sa neroztiekla :) Zasa ale opak je to, že som si ju mala problém potom odlíčiť aj odličovačom a to som použila ten vodeodolný :) Akosi to šlo dolu dosť biedne a tak som nakoniec použila na odlíčenie klasický krém a takto to zišlo omnoho rýchlejšie a lepšie. Dokonca som si ani nevytrhala všetky tie moje biedne, krehučké a riedké riasy :D

Takže by som to celkovo zhodnotila tak 50 na 50. Ak máte pekne riasy, ktoré sú husté a vytočené tak Vám padne dobre táto riasenka ale ak máte nevýrazné, krehké a riedke riasy ako ja tak bude efekt podobný ako na mojich, čiže ja by som už druhý krát konkrétne túto riasenku určite nevolila :(


Dúfam, že sa Vám tento môj príspevok páčil. Určite zanechajte aj komentár, prajem pekný dník!

Vaša PeiPinka :)

P.S. : Máte konkrétne s touto vodeodolnou riasenkou skúsenosti? Ste s ňou spokojné alebo ste na tom rovnako ako ja? Komentujte a dajte mi vedieť :)

7 komentárov:

  1. Presne tuto istu mam a viac vrstiev dokaze naozaj zazraky uzastne tvaruje a predlzuje!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne vôbec, absolútne mi nesadla. Tiež som skúšala vrstviť ako blázon no otrasne som mala riasy :( A keď som si ju dala jemne, zasa otrasné riasy :( Mne fakt táto nevyhovuje :)

      Odstrániť
  2. já mám svojí oblíbenou od miss sporty :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ani neviem, či som niekedy skúšala špirálu od Miss Sporty, hehe :) Musím asi nejakú vyskúšať najbližšie ;)

      Odstrániť
  3. Já mám taky přesně tuhletu voděodolnou Falsies a nemůžu si ji vynachválit. Tak výrazný, ale zároveň neslepený řasy bez cucků mi ještě žádná řasenka neudělala. Obecně řasenky od Maybelline patří k mým nejoblíbenějšim a tahle je číslo jedna. Měla jsem i klasickou žlutou Collosal Volume a ta byla taky fajn, ale tahle mi navíc ještě zvládne řasy neskutečně natočit. Je vidět, že řasenka je hrozně individuální věc, vím, že na youtube ji půlka holek miluje a půlka nenávidí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne bohužiaľ nesadla :( Ale tak každý máme iné riasy :) Ja nejakú špirálu nabudúce vychválim až do nebies a Ty napíšeš, že Tebe urobila otrasné riasy :)
      Čo už narobíme, nie? :) Ešte že existuje toľko rôznych druhov kozmetiky :D Aby si každá vybrala to naj pre seba :D

      Odstrániť
    2. Jojo :), máš naprostou pravdu. Řasenka se moc doporučit nedá, to si každej musí vyzkoušet na vlastní kůži respektive řasy.

      Odstrániť