sobota 3. novembra 2012

Sprchový gél : Relax (Adidas)


Tento sprchový gél od značky Adidas s obsahom 250 ml som si kúpila v Kauflande, keď vyšiel ako novinka a hneď bol aj v akciovej uvádzacej cene za nejakých 1,19 eur :) Chcela som si pôvodne kúpiť viac druhov, ale keď som po obede do obchodu došla, ostali tam už len tieto Relax sprcháče :) Aj tak som sa veľmi tešila, že mám takú ospevovanú novinku za super cenu a utekala som domov, aby som ho mohla vyskúšať :)

Tieto sprchové gély dostanete v šiestich rôznych variantach. Každý sprchový gél sa líši farbou, vôňou a aj siluetou ženy, ktorá je na každom obale vyobrazená v inej polohe :)

Varianta VITALITY ponúka okamžité povzbudenie, FRESH Vás prekvapí svojou sviežosťou, s variantou HAPPY budete môcť žiť svoj život na plno, SMOOTH zjemní Vašu pokožku, PROTECT prináša potrebnú hydratáciu pre extra suchú pokožku a ten môj, ktorý som si kúpila a vidíte ho na fotke RELAX uvoľní Vašu myseľ ;)
Samozrejme pridávam aj obrázok všetkých šiestich sprcháčov aby ste si to vedeli predstaviť :)


Ten môj RELAX vonia veľmi príjemne, tak jemnučko, žensky a cítim z neho kvetinky. Mne sa páči a nakoniec som aj rada, že sa mi ušiel akurát tento :) Určite by som chcela ale v budúcnosti vyskúšať aj ostatné sprchové gély z tejto novej rady :)

Konzistencia je taká hustejšia a gélová, priesvitna. Teda taká svetlučičko ružová ale to ani nevidno, keď si trocha gélu dáte na ruku tak je to priesvitné :) Sprcháčik vytvorí jemnú penu a netreba ho ani veľa použiť na celé telo, takže mi pomerne aj dosť dlho vydržal.

Pokožka bola po umytí hydratovaná, hebká a prevoňaná. Som s týmto sprchovým gélom naozaj spokojná a môžem ho každému odporúčať. Určite ak ste tieto novinky ešte nevyskúšali, tak je najvyšší čas! :)


Majte sa pekne a užite si ešte zvyšok dňa!

Vaša PeiPinka :)

P.S. : Napíšte mi, či ste už tieto gély vyskúšali a ktorý konkrétne. Ste s ním spokojné a kúpite si aj niektorý další alebo spokojné nie ste a táto rada Vám nesadla? :)

6 komentárov:

  1. Mala som takýto zelený, a super vonia. Mne sa páči aj tvar produktu :-DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak máš pravdu s tým tvarom, super padne do ruky ;)

      Odstrániť
  2. tento som mala:)strasne nadherne voniaaa:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mají krásný design tyto adidas sprchové gely :) přemýšlela jsem o nějakém, ale já mám ráda ty svoje od baley :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale tak niekedy si urob trošku zmenu a vyskúšaj napríklad nejaký z týchto s krásnym dizajnom ;)

      Odstrániť