pondelok 7. januára 2013

Labello - tá najlepšia ochrana pre Vaše pery :)

Ahojte dievčatá, po dlhšom čase som si zasa našla nejakú tú voľnu chvíľku a rozhodla som sa povenovať zopár vecičkám z môjho kozmetického kufríka :)

Dnes som si pripravila len takú mini upútavku ... Ide o balzamy alebo pomády na pery od značky Labello, ktoré som si ja veľmi obľúbila :)

Určite ich všetky poznáte, že? :)


Ja som ich vyskúšala už viac druhov, no moje najobľúbenejšie musím mať doma vždy :) Ak by Vás zaujímalo, ktoré druhy Labella patria medzi moje NAJ, tak sa onedlho môžete tešiť na ďalší príspevok :) Predstavím Vám ich pekne po jednom, pretože každé má v mojom srdiečku miesto :)

Zatiaľ sa majte krásne a chcela by som Vám aj popriať (síce aj keď neskoršie, no lepšie než nič) všetko len to najlepšie v tomto novom roku 2013 :) Nech sa Vám darí, všetko nech Vám vychádza aaa veľa zdravia, šťastíčka, peniažkov ... Proste nech žiadnej z Vás nič nechýba :)


Tak krásny zvyšok dňa, teda večera!

Vaša PeiPinka :)

1 komentár:

  1. tiez je podla mna labelo naj :) (tmavomodre)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť