piatok 18. januára 2013

Balzam na pery : Pure & Natural - MINT & MINERALS (Labello)


Tento balzam na pery Labello - MINT & MINERALS patrí medzi moje najobľúbenejšie, pretože sa mi páči jeho vôňa a vždy mi pery fantasticky hydratuje a vyživuje :) Som s ním veľmi spokojná a stále si ho dokúpim ak mi dojde, nech ho mám vždy po ruke ;) Kupujem ho bežne za cenu 2,32 eur.

Už ho mám len trošičku, tak som si musela pre lepšie a krajšie foto požičať obrázok z internetu nech vidíte, že má aj farebnú tyčinku :)


Tyčinka je taká svetlunko modrá, ale nemusíte sa báť :) Na perách totiž nezanechá žiadnu farbu, len jemný lesk :) Veľmi pekne ale vonia, tak sviežo - mentolovo a na perách je príjemné a tiež nelepí :)

Obsahuje výťažky z mäty, vzácnych minerálov, organické bambucké maslo a prírodný jojobový olej :) Pery by mali tieto zložky liečiť, upokojiť a revitalizovať ak sú suché a zničené :)

Ja ho používam už dlhší čas a som s ním spokojná, tento MINT & MINERALS mám najradšej v lete, lebo má fakt takú osviežujúcu vôňu, ktorú potom pod noštekom intenzívne cítim a osvieži moje zmysly :)
Takže tento balzam odporúčam vyskúšať a verím, že s ním budete rovnako spokojné ako ja a ešte sa k nemu vrátite :)


Ja sa na dnes lúčim a prajem Vám teda krásny zbytok dňa, zajtra sa tešte na ďalšie príspevky, kde Vám predstavím ďalších pomocníkov na ochranu pier!

Vaša PeiPinka :)

P.S. : Mali ste už toto labello MINT & MINERALS? Ak áno, napíšte Vaše skúsenosti a ako ste s ním spokojné Vy :)

3 komentáre:

  1. Labello som uz dost davno nemala vo svojej zbierke, si mi teraz pripomenula moje studentske casy :)

    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Labello patrí medzi moje oblúbené...

    Romi- www.myself-romi.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny blog veľmi ma zaujal:))no mám balzám od labelo a nemôžem oľutovať.Určite táto recenzia pomohla aby som si kúpila další balzám od labelo.Kukni môj blog a budem rada keby si sa pridala k lokalite ak chceš.Môj blog:http://kazdonenny.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť