piatok 12. júla 2013

Lesk na pery : COLOR Sensational CREAM GLOSS (Maybelline)


Používate viac lesky na pery alebo rúže? Ja mám radšej lesky, aj keď nepohrdnem ani dobrým rúžom :)
Posledné dni ale hýčkam svoje pery s týmto leskom, ktorému venujem aj dnešnú recenziu :)

Je to lesk s názvom COLOR sensetional CREAM GLOSS od značky Maybelline a kúpila som ho za smiešnych 1,99 eur vo výpredaji v drogérii TETA :) Teším sa z toho, lebo pôvodná cena bola niečo okolo 4 eur, tak to mám za polovicu a môžem si kúpiť napríklad ešte jeden ;) Tento môj je odtieň 140 PINK PETAL, pekný ružovkastý s jemnou perleťou a jemnými trblietkami. Má 6,8 ml a píše na ňom MADE IN FRANCE (óóóólala :D).

Na obale nie je nič výnimočné. Ide o klasický obal, ktorý neohúri no určite ani neurazí. Mne sa páčila táto farba, vlastne aj preto som si ho nakoniec zobrala domov :)


Aplikátor je tiež klasický, páči sa mi ale že nenaberá tej náplne veľa. Radšej si totiž aplikátor "namočím" do tubičky viac krát akoby som mala potom prebytok náplne otierať o vrch či mať na perách zbytočne veľa lesku :) Ale inak je aplikátor veľmi jemný a hebučký, takže spokojnosť :)

Čo sa týka výdrže, tak asi tie 2 alebo 3 hodinky mi vydržal v super stave ale to som len pila. Myslím, že pri jedle by sa celkom zotrel, nakoľko aj keď táto farba vyzerá byť v tube výraznejšia nie je to pravda. Na perách je jemná a len akoby zvýraznila trochu tú farbu pier, dodala im trochu perlete, lesku a trblietok :)
Čo je ale super je nelepivosť. Pery nie sú také lepkavé ako pri niektorých leskoch a aj keď zafúka vietor a vlásky sa dostanú na pery, akoby sa same hneď aj odlepili a netreba ich z pier patlať dolu a zbytočne sa s tým babrať :)


Takže vidíte, že farba nie je výrazná ako som už aj vyššie spomínala ale len zvýrazní tú prirodzenú farbu pier, dodá im lesk a väčší šmrnc :)
Inak neviem prečo, ale mám po nanesení vždy pocit akoby ma pery trochu štipali. Cítim mentol, ako v leskoch ktoré majú pery zväčšovať. Nie je to ale nič hrozné, trvá to asi nejakých 20 - 30 sekúnd, je to jemné a pominie to veľmi rýchlo :) Vôňu popísať neviem, pretože mi príde taká neidentifikovateľná. Cítim niečo, ale neviem to fakt k ničomu prirovnať. Ale zasa nie je to nepríjemná vôňa, no ale nevonia ani za nejakým ovocím, či sladko ako väčšina leskov :)
Chcela by som ale ešte spomenúť tie trblietky. Nie sú veľmi výrazné, sú naozaj jemné a príjemne sa na slniečku lesknú. Nie každá z nás má totiž rada také tie mega trblietavé lesky a tento presne patrí medzi ne :)


Celkovo som teda s týmto leskom spokojná, používam ho s radosťou a môžem ho odporúčiť aj Vám :)

U nás dnes prší a tak sa plánujem venovať robeniu poriadku v kozmetike a poprípade urobiť nejaké fotky vecí, ktoré sem chcem pridať :) Prajem aspoň Vám krásny zvyšok dňa!

Vaša PeiPinka :)

P.S. : Máte s týmto leskom skúsenosti? Ako sa pozdáva Vám? Poprípade dajte vedieť či máte od značky Maybelline nejaké lesky a ako Vám vyhovujú :)

1 komentár:

  1. jeej, pekná recenzia... :) aj ja som robila na viaceré lesky a dokonca takú minisériu, tak ak budeš mať chuť, kľudne sa kukni :) inak tento od maybelline vyzerá skvelo :P

    http://beautymissfits.blogspot.sk/2014/02/testovanie-leskov-vol-2.html

    OdpovedaťOdstrániť