štvrtok 11. júla 2013

Lícenka : Match Perfection (Rimmel London)

Ahojte baby,
dnes prichádzam s 3 farebnou lícenkou od značky Rimmel London z rady Match Perfection, ktorá mne sadla veľmi dobre a využívam ju dokonca aj ako očné tiene alebo farbu na pery k lesku či rúžu :)

Určite viac z Vás už o tejto lícenke počulo a aj ste ju vyskúšali. Som zvedavá, či aj Vám sadla tak dobre ako mne. Táto moja je 004 MEDIUM/DARK a cenovo ma vyšla na 5,19 eur.

Najprv by som pridala viac fotiek tejto lícenky, či tvárenky (každá to volá inak) :)


Lícenka má na sebe len jednoduchý obal a tiež jednoduché zatváranie na aké sme zvyknuté aj napríklad pri púdry Stay Matte od Rimmel London. Je to síce fajn, ale pri častom používaní sa potom tie drážky a výčnelok opotrebujú a časom fakt už ten vrchný kryt ani len nedrží poriadne ale vypadáva a lieta mi po kozmetickej taštičke. To je asi aj jedno z negatív, ktoré som na tomto výrobku našla. Není to však nič strašné, pretože čo mám skúsenosti s rovnakým balením ale u tých spomínaných púdrov Stay Matte tak vlastne niektoré sa otvárali ale niektoré vydržali pevne byť uzavreté až pokiaľ som celé balenie nespotrebovala. Nie je to nič strašné, čo by pri používaní prekážalo alebo čo, no prijala by som v budúcnosti lepšie uzatváranie ;)

Ďalším negatívom, ktoré som zaznamenala je drolenie pri aplikácii štetcom. Ja si nanášam vždy lícenky len štetcom a pri tejto sa mi z nej dosť trúsilo. Nemám to rada, pretože som dosť nemotorná a všetky tie "drolčeky" sa mi pri líčení niekde vysypú a potom je z toho len bordel.
Tu je fotka, po použití s drolením a zároveň aspoň máte možnosť detailnejšie vidieť farby, ktoré lícenka obsahuje :)


Inak lícenka obsahuje jemné ale naozaj úplne mini jemné a neviditeľné trblietky. Ja som si ich spočiatku ani nevšimla, pretože na tvári ich absolútne nevidno len potom som sa na lícenku pozerala detailnejšie a vtedy mi došlo, že ona má aj tie trblietky. Ale fakt sa nebojte, ak patríte medzi tie, čo nemajú radi trblietky na tvári akoby ste boli diskoguľa tak pohodička :) Mne sa najprv zdala aj táto lícenka v odtieni 004 MEDIUM/DARK tmavá ale vôbec tomu tak není.
Ak máte pleti svetlejšiu, tak si jednoducho namiešate viac tých dvoch svetlejších odtieňov a trochu štetčekom prejdete do tmavého odtieňa a ak máte tmavšiu pleť, tak si to tiež viete prispôsobiť. Podľa mňa je tento odtieň taký univerzálny na každý odtieň pleti :)


Ako vidíte, ono takto jednotlivo tie odtiene nie sú výrazné a keď sa zmiešajú tak sú akurát :)


A máme tu poslednú fotku, kde vidíte moje líčko pred a po použití :)
Dala som si tej lícenky trochu viac, lebo som chcela ukázať tú farbu. Nakoľko som fakt bleduľa a teraz nemám absolútne šancu sa opáliť keďže som nonstop cez deň zatvorená v práci, myslím že tá farba není naozaj nejaká krikľavá, že by na mne kričala a bola veľmi výrazná. Fakt som si istá, že aj keby ste si ju kúpili spoločne so sestrou, mamkou alebo spolubývajúcou a používali ju spoločne s inými odtieňmi pleti tak sadne všetkým na jednotku :)


Ja som s ňou spokojná a odporúčam ju vyskúšaj aj Vám. Tak dúfam, že Vám táto moja recenzia pomohla pri výbere, či si ju kúpiť alebo nie. Ja ju v každom prípade odporúčam a verím, že budete aj Vy spokojné ak si ju zaobstaráte :)

Krásny zvyšok dňa, Vaša PeiPinka :)

P.S. Ak ste ju skúšali aj Vy, tak kľudne napíšte Vaše dojmy a postrehy. Som zvedavá :)

2 komentáre:

  1. kde sa da kupit? je krasna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja by som to skor pouzivala ako bronzer,nez licenku :) mozno je to len tym,ze si si kvoli fotke toho dala na plet viac :)

    OdpovedaťOdstrániť