utorok 20. novembra 2012

Fixka na pery : Lasting Finish 1000 KISSES (Rimmel London)


Ahojte, dnes som si pre Vás pripravila príspevok o tejto fixke na pery od značky Rimmel London z rady Lasting Finish 1000 KISSES :) Ak si spomínate, rovnaký názov je aj na kontúrovacích ceruzkách od tejto značky :) No prejdime k tejto fixke. Je to odtieň 500 Unstoppable Red, výrazná krvavo červená :) Cena týchto fixiek sa pohybuje okolo tých 5,49 eur.

Zo začiatku som mala trochu s touto fixkou problém, pretože sa mi ťažko nanášala. Keď som si ňou maľovala pery, veľmi ma šteklili a mala som chuť si ich hneď pochytať rukou a trošku pošúchať :D No keby som to urobila, rozmazala by som si celu pusu a tak som to musela vydržať, čo aj nakoniec stálo zato :)

Táto fixka má z jednej strany hrot klasickej fixky a na druhej strane nájdete ochranný balzam :) Na fixke máte samozrejme aj návod, pri hrote je čísielko 1 a potom pri balzame čísielko 2 ;)

Pripravila som si pre Vás aj takéto fotky trošku z bližšia, aby ste lepšie videli túto fixku v jej plnej kráse :)


Fixka krásne vonia, ja z nej cítim skôr nejaké jahody s malinami :) Veľmi sa mi to páči a keď si ju idem dať na pery tak k nej stále najprv trošku poprivoniavam :D
Na aplikáciu som si nejako už zvykla a teraz ma pery už nešteklia, pekne si obreslím najprv pery po obvode ako s konturkou a potom začnem vyfarbovať postupne celé pery :)
Fixka mi pritom stále krásne rozvoniava popod nos ;)

Jedine blbé je podľa mňa to, že ak si dáte na pery len fixku tak nie je mastná a teda pery si nemôžete tak pekne o seba obtierať aby sa tie farby rozniesli rovnomerne ako pri leskoch napríklad :( Ona aj vyzerá tá fixka na perách bez bazlamu matne :) A to sa mi fakt páči !! Zvyknem si ju často dávať len tak bez balzamu, pretože tá farba je úžastná a ešte som nemala ani žiadny rúž čo by takto na perách skvelo vyzeral a bol samozrejme matný a nie lesklý :)

Takže keď si ale nanesiete fixku, dajte si nato trochu ochranného balzamu a už budete mať na perách zrazu lesklú červenú, krvavú a výraznú farbu ;)
Pridávam aj fotku, kde som Vám odfotila ako fixka vyzerá bez balzamu a s balzamom ... tak nech sa páči, pozerajte :)


Neviem ako Vám, ale mne sa jednoducho bez balzamu páčia tie pery viac, ale tak každému sa páči niečo iné a ako sa hovorí ... koľko ľudí, toľko chutí :)

Čo sa týka výdrže, tak tie 3 až 4 hodinky mi vydrží na perách fixka v super stave a potom už pomaličky začína miznúť a na perách Vám ostane len akoby konturka po obvode pier :) Takže treba si to sledovať a samozrejme domaľovať ako pri klasických leskoch či rúžoch na pery :)

Inak je veľmi zaujímavé, že sa mi neotlačila pri pití na pohár. To je fakt skvelé a pre mňa veľmi veľmi zaujímavé, pretože som sa s tým ešte pri ničom nestretla :) Zo všetkých vecičiek čo mám doma mi na pohároch ostávajú stopy a pri tejto fixke nič :)

A ešte malá perlička, už mám fixku vyše pol roka doma a ona ešte stále funguje a nevyschla, takže aj veľmi dlho vydrží ;)

Tak teda dúfam, že sa Vám tento môj príspevok páčil a možno vyskúšate tieto fixky aj Vy ;)


Prajem Vám krásny slnečný deň!

Vaša PeiPinka :)

P.S. : Máte nejakú skúsenosť s týmito fixkami od Rimmel London? Alebo ste vyskúšali nejaké od konkurenčných značiek? Ako sa Vám pozdávajú? :)

8 komentárov:

  1. Fixy na rty nepoužívám asi zůstanu věrná rtěnkám či leskům. Zaujalo mě, že po ní nezůstavají otisky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak lesk na pery a rúž na pery sú stará dobrá a overená klasika. To nikdy neomrzí aleee určite ak by si mala možnosť, tak vyskúšaj aj takéto fixky na pery. Je to zaujímavé :)

      Odstrániť
  2. Já mám tuhle fixu od Rimmelu v odstínu 100 Endless Blossom, což je taková ne moc výrazná, spíš přirozená růžová. Barva je pěkná, ale jsem strašně zklamaná z té výdrže, protože po hodině není na rtech po barvě ani vidu ani slechu. Vlastním i 2 fixy na rty od NYC, které teda musím říct jsou, co se týče výdrže, mnohem lepší. Jediné co mi u nich chybí je ten balzám/lesk na rty, který je u té od Rimmelu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno aj preto vydrží kratšie, že je svetlejšia farba :) Mne sa bežne stáva, že tmavý lesk na pery mi vydrží na perách oveľa dlhšie než len taký perleťový svetlučký :) Ktovie :)

      Odstrániť
    2. To je určitě možný, pořád přemýším, že dám Rimmelu ještě šanci a tu fixu si koupim ještě v nějaký tmavší barvě. Tak uvidíme :)

      Odstrániť
  3. Já jsem zatím fix na rty nevyzkoušela ale vypadá zajímavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj,
    ja som tieto fixi ešte nepoužívala, ale určite si jednu zadovážim! Najme po prečítaním tohto príspevku s máš super blog!

    OdpovedaťOdstrániť