piatok 9. novembra 2012

SÚŤAŽ 1 (9.11.2012 - 15.12.2012)

Ahojte, tak dnes sa ku mne po strašne dlhej dobe dostala konečne vytúžená výhra, ktorú som získala v jednej súťaži na Facebook-u :) Už presne ani neviem o čo išlo a čo sa tam malo robiť, lebo fakt od vtedy uplynulo už niečo okolo 3 mesiacov, no nakoniec dneska volala zástupkyňa pošty, že sa balíček našiel :)

Vyhrala som ho aj ja aj kamarátka, ktorá býva hneď vedľa v bráne a tak sme sa skontaktovali a išli si po naše výhry na poštu :) A predstavte si ... kamarátka teraz používa veci zásadne len z lekárne a jej balíček mi DAROVALA :) A ja som sa rozhodla, že ten môj si teda nechám ja a ten od kamošky venujem Vám ak budete mať samozrejme záujem :)

Pridávam aj fotku balíčkov :)


Takže jeden z týchto dvoch balíčkov čaká len a len na Vás baby :) Dúfam, že sa Vás zapojí čo najviac!!

A teraz pridávam ešte jednu fotku, kde som ten môj balíček rozbalila a odfotila ako vyzerajú reálne veci v ňom, aby ste mali lepšiu inšpiráciu :)


A samozrejme pridám aj popis produktov :)
Takže ideme z ľava : 1. telové mlieko Intensive 7 days - hydratačné telové mlieko pre normálnu pokožku 250 ml s výťažkom s aloe vera ... 2. denný hydratačný krém Essentials 50 ml, ktorý je bez mastného efektu ... 3. minerálny deodorant s dvojitým účinkom 50 ml, ktorý je vhodný aj po holení, depilácii a nezanecháva biele stopy ... 4. a 5. sú balzam a šampón na vlásky s aloe vera 200 ml + 250 ml a sú určené na všetky typy vláskov ... no a ešte ako bonus je tá biela taštička na kozmetiku, alebo hoc čo iné keďže je dosť veľká inak ;)

PODMIENKY :
Hlavnou podmienkou pre túto súťaž je, aby ste sa stali mojím followerom, teda následníkom :) Ak nás tu bude minimálne 50 tak bude súťaž teda aktuálna a vyžrebujem jedného z Vás, ktorý vyhraje tento krásny balíček :) A ak by nás bolo dokonca viac ako 50, tak pridám ďalšie menšie ceny, ktoré rozdám zasa medzi Vás :)

Chcem Vás upozorniť, že ak sa stanete mojím následovníkom/followerom, tak sa automaticky zapájate do súťaže a nemusíte ďalej robiť nič :) No ak chcete mať na výhru väčšiu sancu, treba písať komentáre k mojím príspevkom. Píšte nato, čo sa zvyknem na konci pýtať, alebo napíšte čo by ste v mojich príspevkoch doplnili, zmenili, čo sa Vám páči a čo nie ... dôležité je ale to, aby Vás príspevok bol k veci a nie že mi tu budete len niečo spamovať alebo všade dávať smailíky :) Ak toto bude niekto robiť, automaticky ho do súťaže nezaradím :)
A ešte niečo !!!! Ak pridáte komentár k 5tim príspevkom, zradíte sa tak 5 krát do súťaže, ak pridáte komentár z 15tim príspevkom, tak máte teda 15 násobnú šancu stať sa výherkyňou ... takže všetko je to len na Vás :)

Takže šup šup do toho, dajte vedieť o mojej súťaži kamarátkam a všetky sa zapojte, myslím že to je naozaj pekný balíček a oplatilo by sa ho vyhrať :) Súťaž je spustená od dnes vlastne do 15.12. 2012 !!! Aby som ešte do Vianoc balíček stihla odoslať a potešili ste sa z neho na Vianoceeee !! :)

Ak máte nejaké otázky, kľudne sa pýtajte tuto dole do komentárov, ja na všetko odpoviem :)


Prajem Vám krásny dník !

Vaša PeiPinka :)

43 komentárov:

  1. Super :-) Soutěž ale platí asi jen pro slovenky, že?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Garnier mam velmi rada, takze to skusam :) - clenom uz som a myslim, ze na rozjazd mas velmi pekny blog aj velmi cennu sutaz :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tie balíčky prišli ako znamenie z neba hehe, tak mám aspoň fakt pekný balíček tu do súťaže :)

      Odstrániť
  3. Super nápad Peťka, určite sa zapojím a nielen aj ja ale určite to oboznámim mojím kamarátka a kamarátom. Teším sa :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja budem len rada, keď sa tu nazbiera veľa ľudí :) Mám totiž pripravené fotky a články, no ak tu nebudem mať ľudí tak myslím, že sa mi neoplatí písať si tu len sama pre seba :) Tak možno aspoň zopár ľuďom by mohli moje tipy a postrehy poradiť pri výbere nejakej kozmetiky :)

      Odstrániť
  4. Peťka, super že si si niečo takéto vymyslela! Neboj nič, určite sa zapojí veľa ľudí. Budem to oznamovať všetkým mojím kamarátom a kamarátkam. A to je super že balíček značky GARNIER, pretože značku GARNIER mám rada. :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja budem tiež veľmi rada ak sa z tohto balíčka niekto poteší :)

      Odstrániť
  5. Super sutaz... aj ja mam garnier velmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa Vám páči moja súťaž :) Dúfam, že sa nás tu nazbiera dostatok ;)

      Odstrániť
  6. Mám ráda tyhle soutěže, tak nesmím chybět ani tu :) Navíc se tu dočtu spoustu zajímavých věcí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mia
    Garnier má skvělou a kvalitní kosmetiku a moc by mě výhra potěšila. :)Je to od tebe moc hezký, že jeden balíček věnuješ nám. Přeju ať ho získá ta nejlepší. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno súhlasím, a čo som odskúšala tieto vecičky tak musím fakt len potvrdiť, že sú skvelé a kvalitné :)

      Odstrániť
  8. Sledujem:))))))a idem si pokukat tvoj blog:)pretoze som tu nova:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No dúfam, že sa nejaký príspevok bude páčiť :) A ďakujem, teším sa každému followerovi :)

      Odstrániť
  9. Krásna cena :) hádam sa rýchlo nazbiera 50 ,,sledovačov" :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No a nie len že krásna, ale všetky veci sú super :) Už som ten môj balík odskúšala a páčia sa mi všetky veci som s nimi spokojná a verím, že aj tá ktorá ho vyhraje mi dá za pravdu :)

      Odstrániť
  10. Ale vubec nevím co je to ten následník. co mám udělat?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na ľavo na mojom blogu pod menu máš následníkov a tam musíš kliknúť na ikonku pripojiť sa ;) Nič ťažké :)

      Odstrániť
  11. Skvelý darček, rovnakým som minulý rok obdarovala svoju sestričku a nevedela si ho vynachváliť...som tu po prvýkrát, a verím, že nie naposledy, už som tu našla množstvo skvelých a zaujímavých vecí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak možno keď sa Ti pošťastí ním obdaruješ niekoho iného tento rok a budeš mať o jeden darček viac ;)

      Odstrániť
  12. Moc se mi libi tve recenze :-) Určitě sem budu chodit pravidelně :-)
    ervulenka@seznam.cz :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krásný blog, nádherná ga :) jdu tvůj blog prošmejdit a psát komenty :) 26nikolka26@seznam.cz budu moc ráda když se také staneš mojí čtenářkou onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, už už sa stala aj ja Tvojou followerkou a pozerala som blog :) Máš to tam tiež veľmi pekné :)

      Odstrániť
  14. Ahoj, sleduju tvuj blog jako Haňule Strakovic. Tvoje recenze jsou vážně moc povedené. Líbí se mi, že se zaměřuješ jen na kosmetiku a já nemusim filtrovat třeba články o outfitech, které mi nic neříkají jako to musím dělat na jiných blozích. Jen tak dál :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som teda veľmi rada :) Ja možno časom pridám tiež aj iné príspevky, ale zatiaľ by som sa rada venovala len kozmetike ;)

      Odstrániť
  15. sleduji :)
    máš pěkný blog a recenze! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. sledujem a pozyvam hned aj na moju GA: http://sunnysscrapworld.blogspot.sk/2012/11/giveawayvianocna-rozdavacka-u-sunny.html ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som tam, ďakujem za pozvanie :) Veľmi pekné vecičky tam máš :)

      Odstrániť
  17. úžasná giveaway!!
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. gfc - she.is.the.one
    dayelegant@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Sledujem a musím povedať, že cena je lákavá dokonca práve teraz používam ten šampón :D
    b.remisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. skvelé a užitočné veci sa tam nájdu v tej taštičke potešila by sa aj mama, aj sestra

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Páni, jsi velmi štědrá. Myslím, že ať to vyhraje kterákoli z nás, bude skákat do stropu, protože je to taštičku pokladů :D. Děkujeme za skvělou soutěž, PeiPinko :)!
    s-wea@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Tak dobře aji já to zkusím doufám ,že nevadí ,že jsem z ČR ! :)
    zabavna.kosmetika@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť