utorok 6. novembra 2012

Make-up : So Clear (Miss Sporty)


Dnes by som Vám chcela predstaviť tento antibakteriálny make-up So Clear od značky Miss Sporty :) Ja som si ho kúpila pred nedávnom v drogérii TETA za 2,95 eur v odtieni 02 MEDIUM (30 ml) :)

Tento make-up So Clear je špeciálne určený na problematickú pleť a ponúja až štvor-násobnú pomoc, mal by minimalizovať problematické miesta, absorbovať prebytočný maz, tiež by mal pleť zmatniť, čistiť a hydratovať a antibakteriálna zložka by mala pleť zároveň aj ošetrovať :)

Ja som kedysi dávnejšie mala skúsenosti s touto značkou a preto som sa rozhodla vyskúšať teraz tento make-up. No moje prvé dojmy boli také, že : "Fúúúj, to ale hnusne smrdí" :D
Naozaj tento make-up mi vôbec nevonia a keď si ho nanášam tak mi je jeho vôňa strašne nepríjemná :( No keď ho už mám na tvári a prejdem po ňom ešte s púdrom tak už to je v pohode a necítim nič :)

Toto balenie je tiež veľmi dobre, pretože ak je už v tube make-upu máličko, tak super stečie dole a netreba ho nejako špeciálne pučiť alebo vytláčať aby všetko vyšlo von :)

Čo sa týka konzistencie, je podľa mňa taká trošku riedšia, ja mám radšej také hustejšie make-upy, pretože mám pocit akoby tie riedšie všetky nedokonalosti nezamaskovali :( Tento je presne taký, že kryje len jemne a ak máte silnejšie akné alebo nejaké znamienko, ktoré by ste chceli schovať tak musíte použiť ešte aj korektor a púder. Skôr by som povedala, že je podľa mňa ako nejaký rozjasňovač alebo len tónovací krémik :)

Páči sa mi ale, že sa dobre rozotiera a nerobia sa mi od neho na tvári fľaky :) A keď si ho nanesiem tak si nemusím dávať ani púder, lebo moja pleť fakt nie je mastná :) Ako časom je to jasné, že sa začnem lesknúť a musím tento make-up prepúdrovať ale ak idem preč z domu len na tie 2 - 3 hodinky, tak mi postačí len samotný make-up a viem, že to bude OK ;)

Pridávam samozrejme aj fotky pred a po s týmto make-upom :)


Ako som už vyššie spomínala, tak žiadne veľké zmeny nečakajte, pretože fakt kryje len jemnučko a skôr len tú pleť farebne zjednotí a rozjasní :)


Tak dúfam, že sa Vám táto recenzia páčila a pomôže Vám možno pri výbere tohto make-upu :)

Prajem krásny dník!

Vaša PeiPinka :)

P.S. : Skúšali ste nejaký make-up od značky Miss Sporty? Ako ste spokojné? A skúsili ste aj konkrétne tento antibakteriálny? :)

9 komentárov:

  1. Pride mi to ako obcajny krem.....urcite by som si ho nekupila:(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. asi by jsem si ho nekoupila :) asi i kvůli tomu že se mi nelíbí jeho design :) jsem blázen, ale koukám i na design výrobků :) já jsem si koupila teď nový od miss sporty s pupičkou :) na mém blogu ho uvidíš v new in :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tento je taký klasický, obyčajný. Ničím nie je výnimočný čo sa týka obalu, to máš pravdu :) No niekedy aj škaredé veci sú skvelé, takže zasa ja vždy podľa obalu nerozhodujem :)

      Odstrániť
  3. žádný make-up z drogerie jsem nevyzkoušela, teďka používám BB cream od značky La Roche-Posay :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wau, aj táto značka má BB Cream? :D No to asi všetky už majú, že? :) A aký je ten od La Roche? :)

      Odstrániť
  4. Tiež používam tento make-up no vždy keď si ho dám, nájdem si večer na tvári jedno nové akné(nechcem myslieť na to, čo by to bolo z obyčajným make-upom)....teraz plánujem že si kúpim od Dermacolu akcnecover, ale púder by som skúsila od Miss sporty So Clear uvidíme co povedia recenzie;)...ale radím vám jedno: ak máte problematickú pleť, určite si kúpte antibakteriálne mydlo z lekárne..fakt mi pomohlo, zmenšuje akné a vôbec, vytvára sa mi oveľa menej...môže stáť okolo 2 eur...no a este volaco som chcela....no neviem..takze tolko:)...aha, tiez som rozmyslala nad make upom Acnecolor ale zistila som ze sa neoplati ho pouzivat na celu tvar ale iba na postihnute miesta...navyse je dostupny iba v dvoch farbach...ale inac su na neho dobre ohlasy, kryje, zmensuje akne(po dlhodobom pouzivani samozrejem)...takze tak:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. trochu som sa tam hore rozpisala, asi to nebude nikto citat ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ak mate nejake skusenosti s pudrom od Miss sporty So Clear piiiste:D rozmyslam ze by som pouzivala iba puder bez makeupu ale to radsej stavim na puder od Dermacolu, predsa len je podla mna kvalitnejsi a viac sa touto problematikou zaobera...takze piste ak mate aj skusenosti z pudrom bez make up;)

    OdpovedaťOdstrániť