utorok 6. novembra 2012

Krém : Hydratačný krém na tvár a telo (NIVEA)


Hydratačný krémik na tvár a telo od značky Nivea nie len pre bábätka používam už dlhé roky :) Je mojím verným spoločníkom vždy, pretože ho beriem so sebou naozaj všade :) Tieto bábätkovské vecičky mám veľmi rada a tento krémik je skvelý. Používam ho nie len ja ale aj kopa mojích známych a nie len mladé baby ale aj staršie babule :) Jeho cena sa pohybuje v obchodoch a lekárniach okolo 3 eur a má 200 ml :)

Tento krémik je bez alkoholu, farbív a parabénov :) Obsahuje iba veľmi jemné a šetrné ingrediencie ako sú nechtík lekársky, ktorý pokožku hydratuje a posilňuje jej ochrannú bariéru po celých 24 hodín :)

Krémik nádherne vonia, veľmi dobre sa rozotiera a tiež vstrebáva a najlepšie je to, že aj keď mne sa zdalo že bude mastný tak on ten mastný film vôbec nezanecháva :) Preto sa ním rada natieram rovnako ako s telovým mliečkom a viem, že ak si na seba hneď po natretí niečo oblečiem tak sa to nezamastí ;)

Pri dlhodobom používaní som spozorovala, že je moja pokožka celého tela, tváričky a dokonca aj rúk jemnejšia a taká vláčnejšia, takže som s týmto hydratačným krémom spokojná na maximum a určite ho neplánujem vymeniť za žiadny iný :)


Už mám ani neviem koľké balenie ale tipujem, že už som ich okolo 15 určite spotrebovala :) Kupujem si ho približne raz za 2 - 3 mesiace. Teraz ho aktuálne používam už len na suché ruky, lakte a nohy. Tu mi totiž pomáha najviac :)


A aby som nezabudla, má aj skvelú konzistenciu :) Nie je ani taký tuhý ako klasický Nivea Creme ale zasa ani riedky ako telové mliečka od značky Nivea :) Je to niečo také medzi, čo je podľa mňa ale aj najlepšie :) Inak, ešte doležité info : tento krémik je samozrejme klinicky a dermatologicky testovaný a aj schválený :) Tiež musím uviesť, že bol vyvinutý v spolupráci s dermatológmi a pediatrami :)

Odporúčam ho vyskúšať, ľutovať zaručene nebudete je dokonalý!!


Tak snáď sa Vám aj tento môj príspevok páčil a vyskúšate aj tento krémik :)

Prajem krásny dník a dobrú chuť, keďže je práve čas obeda!

Vaša PeiPinka :)

P.S. : Poznáte tento krém? Aký naň máte názor Vy? Poprípade, používate aj v dospelosti výrobky, ktoré sú určené pre deti? :)

2 komentáre:

  1. Stale pouzivam vyrobk pre drobcov su jemnejsie:)a pomahaju vhladzovat:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je pravda :) Po detských krémikoch mám aj ja pocit, že tá pokožka je všeobecne hebkejšia :)

    OdpovedaťOdstrániť