pondelok 12. novembra 2012

Telové mlieko : Hydratačné - Intensive 7days (Garnier)


Ahojte baby, dneska som si pre Vás pripravila príspevok o tomto hydratačnom telovom mlieku značky Garnier, ktoré obsahuje aj výťažok z aloe vera a je určené na normálnu pokožku :) Má 250 ml, no nájdete ho aj vo väčšom balení. Toto moje menšie stálo niečo okolo 3,59 eur :) Často býva aj v akcii, tak pozorne sledujte a ušetríte aspoň peniažky ;)

Toto telové mliečko nádherne vonia, veľmi dobre sa rozotiera a už po pár použitiach si všimnete na Vašej pokožke rozdiel :) Ja mám všeobecne rada vecičky, ktoré obsahuju aloe vera a toto mliečko mi sadlo teda perfektne.

Čo sa týka konzistencie, tak nie je ani husté aby sa zle roztieralo a ťažko dostávalo vonku z tuby, no zasa nie je ani riedke ako keď si niektoré dáte na pokožku a "kydá" sa to všade :) Je takej strednej konzistencie, čo mi vyhovuje a najlepšie je to, že sa nielen výborne a ľahko rozotiera, no nezanecháva na pokožke ani mastný film a tak netreba čakať dokiaľ ho pokožka vsiakne ale môžete sa ním natrieť a hneď aj obliecť do šiat :)
Fakt tá pokožka nie je vôbec mastná, len hydratovaná, voňavučká a hebká :)


Páči sa mi aj to, že keď si ho dám na ruku, tak sa akoby pomaličky začne na teplote pokožky topiť :)
Aby som nezabudla, toto mliečko obsahuje okrem výťažkov z aloe vera aj L-Bifidus, ktorý pokožku hydratuje až po dobu 7 dní :) Mal by tiež optimalizovať hladinu prirodzenej hydratácie pokožky a posilniť ju :) A aloe vera ako vieme isto všetci má na pokožku ukľudňujúci účinok :)
Ja som toto telové mlieko používala ešte v lete aj po opaľovaní a najmä keď ma slniečko trošku viac pripieklo. Toto telové mlieko mi tú pokožku pomohlo hydratovať a utlmiť bolesť oveľa lepšie ako ktorý koľvek iný prípravok po opaľovaní :)

Ak ste ho ešte nemali možnosť vyskúšať, tak odporúčam a navyše pripomínam, že aj u mňa v súťaži ho môžete vyhrať, pretože výherný balíček obsahuje práve toto telové mliečko ;) Tak do toho, pridajte sa ku mne, píšte ... komentujte ... a môže byť práve Vaše ;)


Dúfam, že sa Vám môj príspevok páčil a toto mliečko vyskúšate aj Vy :)

Prajem krásny zbytok dňa, užite si večer!

Vaša PeiPinka :)

P.S. : Vyskúšali ste niektoré z telových mliečok Intensive 7day? Ktoré? Ako sa Vám pozdáva? Ste spokojné alebo by ste ho už viac nekúpili? :)

6 komentárov:

  1. Toto mlieko je tolko ospevovane a velmi ho chcem vyskusat mam problematicku plet:((((((

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja zatiaľ tiež počúvam z každej strany len pozitívum na toto mliečko :)

      Odstrániť
  2. Aloevera je velmi lieciveeee:)asi preto je take dobre.)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môže byť ;) A vecičky, ktoré obsahujú aloe vera všetky krásne voňajú :)

      Odstrániť
  3. vyzkoušla jsem tohle čokoládové tělové mléko a nemůžu si stěžovat. Pěkně voní a i dobře hydratuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ho tiež skúšala ešte v obchode trošku na ruku, ale mne sa tá vôňa nejako nepáčila :( Ani to kakaové, či čokoládkové čo spomínaš ale ani to medové čo majú v ponuke z tejto rady :(

      Odstrániť