utorok 13. novembra 2012

Sprchový gél a šampón : Refresh - 2 v 1 (Radox)


Tento revitalizujúci sprchový gél a šampón v jednom od značky Radox som si kúpila len pred nedávnom, no už pri prvom použití som bola veľmi milo prekvapená :) Má 250 ml a stál ma niečo vyše 1 euro, presne myslím 1,19 eur :)

Obsahuje esenciálne oleje z eukalyptusu a citrusových plodov, ktoré rýchlo oživia Tvoje zmysly a nabudia telo. Eukalyptový olej tiež príjemne telo uvoľní a pripraví na náročný deň :)
Ja síce veľmi neverím všetkym tým popisom výrobcov, ktorými nás chcú nalákať na ich výrobky ... ale tento je fantastický!! :) Naozaj ak prídete domov po dlhom dni z práce, školy alebo nejakých vybavovačiek tak skúste pár minútovú sprchu s týmto gélom a šampónom 2 v 1 a uvidíte, že keby Vám ešte trebalo ísť niekam na celú noc, tak to zvládnete a budete sa cítiť ako znovuzrodené :)

Konzistencia tejto citrusovo-eukalyptusovej lahôdky je taká stredná. Nie je ani riadky ale ani najhustejší, je taký stredný, čo je podľa mňa najlepšie pretože aj posledné kvapky pekne stečú a nič nevýjde na zmar ;)
Tiež toto balenie je akoby opačné a teda pekne ten gél stále stečie dolu k otvoru a je pripravený na použitie :) Gélik je zelenej farby, pripájam samozrejme aj fotku :)


Vôňa je naozaj neskutočná, osviežujúca. Určite by ste nepovedali, že takto senzačne bude voniať pri umývaní sa. Ja som v obchode k nemu trošku "pričuchla" ale nedá sa to porovnať :) Cítiť z neho samý citrónik a niečo také svieže, čo bude ten eukalyptusový olej :)

Telo nevysušuje a pokožka dlho krásne jemne vonia. Jediné mínus by som mu dala akurát zato, že ho treba použiť trošku viac aby sa vytvorila poriadna pena. Takže sa míňa trochu rýchlejšie ako iné sprchové gély, ale myslím že sa to aj tak oplatí vyskúšať :)

Tiež ho odporúčam trošku dať do horúcej vane, ak obľubujete takéto relaxovanie :) Príjemne bude rozvoniavať a skvelo sa pri tejto vôni uvoľnite :)

A teraz prejdeme k použitiu ako šampón :) Pokiaľ by ste si ho brávali len do posilovne, aby ste nemuseli so sebou vláčiť dve fľaštičky, tak je to OUKEJ, ale inak tak doma keď máte čas sa s tými vláskami vyhrať a máte v kúpelni šampóny rôzne tak radšej tento Radox použite len na telo :) Vlásky po ňom boli také nepoddajné a akoby tvrdšie. Musela som použiť kondicionér aby boli hebkejšie a lepšie sa mi rozčesali, pretože tiež boli také suchšie a trošku pomotané :) Takže na vlásky by som ho odporúčala skôr asi chlapom, ktorí majú tie vlásky kratučké a vyhovuje im v podstate skoro všetko :)


Želám Vám krásny deň a dúfam, že možno tento sprcháčik a šampón v jednom vyskúšate aj Vy!

Vaša PeiPinka :)

P.S. : Poznáte túto značku? Používate niektoré jej výrobky? Aké a ako ste s nimi spokojné? :)

2 komentáre:

  1. Jendou jsem měla sprchový gel od Radox s vůní jahody a smetany (myslím) a hrozně dobře voněl. Nejradši ale asi používám sprchové gely Lush. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmmm tak ten si pozriem v obchode čo spomínaš, určite jahôdka a smotana krásne vonia :) Ďakujem za tip :)

      Odstrániť