piatok 9. novembra 2012

Lesk na pery : Vinyl Gloss (Rimmel London)


Tento klasický lesk Vinyl Gloss od značky Rimmel London určite poznáte všetky, no možno ste ho niektoré ešte nestihli vyskúšať a váhate, či si ho kúpiť alebo nie keď už z tejto značky nájdete aj novšie "modelíky" :) Ja hovorím určite áno, kúpte si ho !! :) Ja som ho kúpila v drogérii TETA keď bol tento odtieň 700 HEARTBEAT za 2,99 eur v akciovom košíčku :)

Na internete som našla, že tento lesk má len 4 ml, čo sa mi zdá síce málo ale ukázalo mi to tak na viaccerých stránkach :) Inak sa toto balenie nevyznačuje ničím výnimočným, dokonca nemá na vrchnáčiku ani typickú Rimmel korunku, takže by ste ju márne hľadali. A čo sa týka aplikátora, ten je tiež klasický :)

Samozrejme, nech sa páči aj foto aplikátora pridávam :)


Tento je skôr taký do hneda a aj keď vyzerá veľmi tmavo na perách taký nie je vôbec :) Ja som myslela, že ho darujem mamine ale keď som si ho vyskúšala, tak som sa rozhodla, že je akurát pre mňa :) Vôbec nie je tmavo hnedý ale práve len taký jemne cappucinový hnedý a tú farbu pier tak jemnučko zvyrazní :)

Pridávam aj fotku, kde sú moje pery bez lesku a potom s týmto leskom :)


Ako vidíte, vôbec lesk nie je tmavý :) Je krásny jemný cappucinkový, čo sa mne veľmi páči :)
A keby ste len vedeli ako krásne vonia, ja z neho cítim karamel ale čo sa už týka chute, tak myslím že tie, ktoré máte vo zvyku lesky si zlizovať z pier, tak tento si nezlížete :) Vôbec nechutí dobre :D
Tiež musím ešte spomenúť, že nie je taký lepkavý ale na perách je veľmi príjemný. Obsahuje tiež mnoho maličkých trblietok, čo dodá perám plnší vzhľad :)

čo sa týka výdrže, tak tie 2 hodinky vydrží v pohode, potom si ním treba samozrejme zasa prejsť po perách aby boli farba a lesk zasa intenzívne :)

Určite ak ste ešte nevyskúšali, tak Vám ho odporúčam ja mám konkrétne z tohto druhu doma viac farebných odtieňov, veď sa nechajte prekvapiť v ďalších príspevkoch ;)


Prajem krásny večer baby a snáď sa Vám tento môj príspevok páči a trošku možno pomohol pri výbere lesku na pery :)

Vaša PeiPinka :)

P.S. : Máte tento lesk? Aký podľa Vás je? Chceli by ste ho v budúcnosti vyskúšať ak ho nemáte? Píšte, komentujte, teším sa :)

2 komentáre:

  1. tvoje perv vyzeraju lepsie bez tohto lesku:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No možno keby som ich tak nejako nepokrivila, bolo by to lepšie :D Ale keď mám tie pery také škaredé a mi to príde čudné fotiť si ich :D Mne sa ale tento odtieň páči inak, taký do hnedkasta je ale nekričí :)

      Odstrániť