utorok 20. novembra 2012

Riasenka : Extra WOW Lash (Rimmel London)


Poznáte túto jednoduchú, klasickú špirálu Extra WOW Lash od Rimmel London? Ak nie, tak si pozrite tento príspevok, ktorý som venovala práve jej :) Je to extrémne čierne, čiže konkrétne 003 EXTREME BLACK s v obchodoch ju nájdete v cene okolo 3,99 eur.

Čo sa týka obalu, tak je to stará dobrá klasika a rovnako to je aj u kefky :) Pripravila som si samozrejme aj foto kefôčky, takže nech sa páči :)


Takže ako vidíte, úplne klasická kefka. Nie je ničím zvláštna ale musím podotknúť, že je dosť mokrá na môj vkus. Asi aj preto mi riasy pri tej druhej vrstve už len viac zlepila :)
Čo sa týka tej extrémne čiernej, tak to musím súhlasiť. Mala som naozaj pocit, že sú moje riasy brutálne načiernené :)

Pridávam aj fotku oka :)


Na prvej fotke vidíte moje nevýrazné a jemné riasy, na druhej som si dala jednu vrstvu tejto riasenky a na tretej fotke mám dve vrstvy :)

Myslím, že rozdiel je teda viditeľný dosť ale čo sa týka tej prvej vrstvy, tak tá je ideálna skôr na jemne natural líčenie alebo ak idete do školy, tak aby ste neboli veľmi viditeľné a učitelia nemali rečičky ;)
Ja toto líčenie používam len tak do obchodu, aby som si tie riasy trošku jemne zvýraznila :)

Druhá vrstva sa mi pozdávala už viac, pretože riasy sú oveľa výraznejšie a aj lepšie vytočené :) Ako som už spomínala, špirálka mi ich načiernila dostatočne takže k tomuto nemám ani len jedno zle slovíčko :) Ale trošku ma mrzí, že riasenka dostatočne neskrotila všetky riasy. Niektoré tie maličké mihalničky mi pretŕčali do rôznych strán a trošku mám pocit, že už pri tej druhej vrstve mi aj začína tie riasy zlepovať čím viac sa snažím ich vlastne "vyčesať" do rovnakého smeru :)

Celkovo ale túto riasenku hodnotím na výbornú, nakoľko ju dostať za fakt nízku cenu :) Väčšinou tieto lacnejšie riasenky čo som skúšala tak tie riasy ani nevytočili ani nepredĺžili a výsledok bol sotva viditeľný :) Pri tejto som ale ostala milo prekvapená, nakoľko ten rozdiel je fakt dobre vidno :)

No a čo sa týka odličovania, tak išla krásne jednoducho dolu :) A tiež som pri nej nemala pocit, že by moje riasy boli zaťažené, fakt je super! :)

Takže ak ste ju ešte nevyskúšali, máte príležitosť :) Alebo možno baby, ktoré ešte chodíte do školy tak pre Vás by bola práve táto riasenka ideálna :) Za tú cenu sa fakt oplatí ;)


Želám Vám krásny zvyšok dňa a dúfam, že sa Vám tento príspevok páčil :)

Vaša PeiPinka :)

P.S. : Skúšali ste ju? Ako ste s ňou spokojné Vy? Poprípade ak ste skúšali takéto lacnejšie riasenky ako ste s nimi boli spokojné? Kľudne môžete napísať aj konkrétne značku aby sme si pomohli navzájom a nekúpili v budúcnosti neefektívne riasenky :)

2 komentáre:

  1. Tuhle řasenku jsem nezkoušela ale mám doma od essence asi za 69,- a není špatná. Nejradši ale používám řasenku od Clinique, nikdy jsem lepší nevyzkoušela! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala ešte dávno dávno od Clinique a tiež som bola spokojná. No už dlho som akosi k tejto značke "nepričuchla" :)

      Odstrániť