pondelok 5. novembra 2012

Pleťová voda : Čistiaca - Bez alkoholu (Astrid)


Táto čistiaca pleťová voda bez alkoholu je od značky Astrid, má 200 ml a zoženiete ju za cenu približne okolo 2,49 eur :) Ja si ju kupujem už dlhé roky a keď som ju začala kupovať, tak mala ešte taký hranatý obal, ktorý sa zmenil a teraz vyzerá tak guľatejšie, jemnejšie a lepšie padne do ruky :)

Na trhu je táto s ružovou potlačou pre suchú a citlivú pleť a potom ešte s modrou potlačou pre normálnu a zmiešanú pleť. No tá s modrou potlačou už obsahuje alkohol. Inak obe obsahujú aj allatoin a D-panthenol pre každodenné dočistenie a osvieženie pleti :)

Ja som si kupila najprv túto, pretože som chcela vyskúšať niečo bez toho alkoholu aby mi nedráždilo pokožku, no presne vďaka tejto pleťovej vode už verím tomu, že ak je na nejakom výrobku uvedené na aký je to konkrétne typ pleti tak nemám vymýšľať ale poslúchnuť to ;)
Ja mám totiť zmiešanú pleť a preto keď som sa chcela zbaviť mastnoty z mojej tváre táto ružová vodička mi akosi nepomáhala :(

Keď som si asi po dvoch týždňoch používania všimla, že táto pleťová voda mi nevyhovuje darovala som ju na dopoužívanie mamine a tej sadla presne :) Mamina má totiž suchú a dosť citlivú pleť a táto vodička jej perfektne vyhovuje, práve preto mám teraz k dispozícii aj teraz fľaštičku na fotenie :) Má ju stále doma a pravidelne ju používa :)

Aby som nezabudla, pekne jemnučko aj vonia ale pleť nedráždi :) Pred použitím tejto čistiacej pleťovej vody by sa malo najprv použiť aj rovnaké čistiace pleťové mlieko taktiež s ružovou potlačou, no to my nepoužívame. Úplne stačí táto vodička, ktorá odstráni z tváre perfektne a hlavne jemne nie len nečistoty a mastnotu ale aj celý či zvyšky make-upu :)

Tu sa mi inak aj potvrdilo, že nie všetky nové, drahé a značkové veci sú dobre ale niekedy aj tie staršie a neznámejšie značky majú kvalitné výrobky za nižšie ceny a sú tieto vecičky rovnako predávané a kvalitné no nevidíte ich v reklamách 100 krát denne ;)


Dúfam, že sa Vám tento môj príspevok páčil. Pekný dník!

Vaša PeiPinka :)

P.S. : Máte s touto značkou nejaké skúsenosti? Ak áno, aké a ktorý výrobok konkrétne používate? :)

3 komentáre:

  1. Sice nemam skusenost ale toto vyzera naozaj presvedcivo!:)kde sa to da kupit v dmke?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No táto je bez alkoholu, takže by Ťa aspoň neštípala a príjemne aj vonia :) Ja kupujem v Tescu alebo Teta Drogérii :)

      Odstrániť
  2. Vždycky jsem pleťovou kosmetiku od Astrid spíš přehlížela, ale možná, že jí příště dám šanci. Já používám Bylinné tonikum na problematickou pleť od Ryoru, je bez alkholu a mám pocit, že opravdu pomáhá. Když chci nějakou pleťovou vodu s alkoholem, tak použiju vodu Amica. Vůbec nevysušuje a je za hubičku. Dá se pořídit zhruba za 20 korun v Tetě.

    OdpovedaťOdstrániť