utorok 13. novembra 2012

Očné tiene : Quattro - 46 BLOOMING FOREST (GOSH)

Tieto bombastické 4-farebné očné tiene od značky GOSH poznáte určite každá :) Ja sa priznám, že táto značka patrí medzi moje najobľúbenejšie a to hlavne vďaka svojmu dizajnu a kvalite. Tieto tieniky sú odtieň 46 BLOOMING FOREST a obsahujú aj obojstranný aplikátor :) Majú 3 gramy a stoja okolo tých 11 eur.

V prvom rade si dovolím podotknúť, že majú krásne balenie. Ak máte niektorá tieto tiene od značky GOSH, určite aj Vy so mnou budete súhlasiť, že vyzerajú luxusne a na prvý pohľad vidno, že ide o poriadne očné tiene a nie lacné vietnamské tieniky, z ktorých akurát dostanete na oči ekzem alebo nejakú alergiu :(
Pri tomto peknom obale oceňujem aj to, že pri jeho otváraní si nepolámete nechty pretože ide otvoriť pekne ľahučko ale zato sa nemusíte báť, že sa Vám niekde v kabelke otvoria a rozsypu, či znehodnotia. Ten "zámoček" zato drží pevne ;)

Ďalším plus je to, že obsahujú aj aplikátor a to dokonca obojstranný :) Mám rada všetko po kope, takže toto mi veľmi vyhovuje. Nemusím loviť niekde v taške či kozmetickom kufríku a hľadať aplikátor, ale tuto mám všetko po ruke :)

Pridávam aj reálnu fotku tieňov, aby ste tie farby videli v skutočnosti :)


Tieniky som aj očíslovala, aby ste si jednotlivé farby vedeli priradiť k ďalším fotkám :)
Tu som ich odskúšala na ruku :)


Ako vidíte, tak tu máme 2 tmavšie tieniky a 2 svetlejšie tieniky :) Dajú sa veľmi pekne aj kombinovať ale krásne vyzerajú na očiach aj samotne :)

Všetky tieniky obsahujú trblietky a sú to fakt krásne sýte, púdrové farby. Pri nanášaní na oko sa ani netrúsia, čo je skvelé. Nemám totiž rada, keď sa mi pod oko natrúsia tiene a mám na sebe už make-up :( Pri týchto sa toho báť nemusíte ;)
Tiež musím podotknút to, že aj napriek malej gramáži, t.j. 3 gramy tiene vydržia veľmi dlho. Ja ich používam takmer každý deň po dobu asi 2 mesiacov a ešte nie som ani v polovičke, je tam toho ešte veľa veľa :)

Výdrž tienikov je tiež bezkonkurenčná, pretože v dnešnej dobe málo tieňov vydrží na očiach bez porušenia. No u týchto to PLATÍ!! :) Od skorého rána vydržia v TOP STAVE až do neskorého večera či noci. Dokonca sa ani nezlievajú do tej "čiaročky" na očiach. Vôbec sa nezmazávajú. Nemusíte pod ne použiť ani bázu pod očné tiene, jednoducho majú samotné dlhú trvácnosť :)

Teraz Vám tu dám fotku, kde mám tieniky na očiach, aby som Vám trošku ešte bližšie priblížila ako vyzerajú tieto jednotlivé odtiene :)


Ako som spomínala, sú tu 2 tmavšie a 2 svetlejšie odtiene. Takže sa hodia na každú príležitosť. Či už do školy a práce, len tak do mesta alebo niekde na diskotéku, či párty :)

Ja k ním už viac nemám čo povedať, jedine aby ste si ich aspoň raz kúpili ... uvidíte, že sa k ním ešte vrátite a budete ich aj Vy odporúčať ostatným kamarátkam a známym ;)

A ešte pridávam obrázok tienikov Quattro. Je ich neskutočne veľa, takže si isto vyberie každá ;)

Dúfam, že sa Vám tento môj príspevok páčil a že som Vám aspoň trochu priblížila tieto očné tiene :)

Prajem krásny dník!

Vaša PeiPinka :)

P.S. : Vlastníte tieto očné tiene značky GOSH? Plánujete si ich kúpiť? Ak ich máte napíšte mi, ako ste s nimi spokojné Vy :)

5 komentárov:

  1. Mam podobne tiene od Gosh ale niesom spokojna:(farby su s prepacenym nahovno:(ale tebe pristanu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj to je mi ľúto, treba skúšať testery keď nakupuješ nejaké tieniky aby si presne videla ako ukážu :) Ja hocikedy normálne aj na oči tiene skúšam, nech viem či mi pristanú :)

      Odstrániť
  2. moc krásné stíny :) krásné barvičky :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Pridala som sa k Tvojím followers ;) Máš veľmi pekný blog :)

      Odstrániť
  3. Abych řekla pravdu, tak o téhle značce slyším poprvé, ani nevím, kde se dá sehnat. Ale ty stíny vypadají moc hezky.

    OdpovedaťOdstrániť