utorok 6. novembra 2012

Stylingový sprej : Got2b Sparkling (Schwarzkopf)


Poznáte tento stylingový sprej Sparkling od Got2b? :) Ak nie, tak by ste ho mali čím skôr všetky vyskúšať! Podľa mňa je úžastný :) Už po prvom použití som si ho zamilovala a rada sa k nemu vždy vrátim :)
Jeho cena sa pohybuje okolo 4 - 5 eur, no určite sa to oplatí aj keď má len 200 ml :)

Je konkrétne pre suché, lámavé a chemicky upravované vlásky. Má dodať vlasom žiarivosť drahokamov :) Ja myslím, že je to ale niečo OVEĽA VIAC ;)

Moje skúsenosti sú také, že tento sprej mi vlásky spevnil ako lak na vlasy, zjemnil ich, pôsobil aj ako kondicionér nakoľko sa mi ľahko vlásky rozčesali, krásne ich prevoňal a naozaj sa mi zdali po pár použitiach také zdravšie a lesklejšie :)

Používala som ho po každom umytí vláskov, pretože by sa mal presne na také vlhké vlasy používať. Alebo ak si urobiť nejaký účes, tak s týmto sprejom ho už len zafixuješ ale ja som ho používala najmä vtedy ak som mala po umytí vlhké vlásky aby sa mi lepšie rozčesali aaa potom keď som si išla dať na vlasy natáčky, tak som ním postriekala každý pramienok a až potom ho navinula na natáčku ;) Fakt mi kučierky vydržali oveľa dlhšie, presne ako keď použijem nejaký spevňovač :) Bonus je ale to, že tento stylingový sprej Vám nezanechá vlásky tvrdé a polepené ako laky či tužidlá ;)

Určite ak sa k tomuto prípravku dostanete, tak si ho kúpte a vyskúšajte. Ľutovať na tisíc percent nebudete, ja som ním unesená a to už mám asi piatú fľaštičku a fakt moja radosť a nadšenie ešte vždy pretrváva :)


Tak snáď som Vám trochu pomohla, ak hľadáte niečo čo Vám vlásky rozžiari a Váš účes bude tak dokonalý :)

Prajem krásny deň všetkým!

Vaša PeiPinka :)

P.S. : Poznáte tento stylingový sprej? Ak áno, aké s ním máte skúsenosti Vy? Alebo ak konkrétne nemáte skúsenosť s týmto, napíšte mi aké používate veci od Got2b Vy ;)

9 komentárov:

  1. Tento som ešte nepoužila, skôr som ho ani nevidela. :-/ Skúsim ho aj ja otestovať čo mi prinesie :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Určite vyskúšaj, podľa mňa je super :) Veľmi dobre mi sadol :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. od got2b pouzivam taku hustu hmotu:) je dobra len obcas robi hnusne vlasky a o takomto spreji som ani nepoculaa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi nejaký vosk alebo gélik máš na mysli :) No ja zasa také nepoužívam, ale toto je bomba :P Veľmi som spokojná :)

      Odstrániť
  4. Vyzerá dobre, snád sa ho podarí nájsť aj mne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite skús, verím že budeš nadšená rovnako ako ja :)

      Odstrániť
  5. vypadá krásně :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť