štvrtok 29. novembra 2012

Sprchové mlieko : Pampering Touch (Palmolive)


Toto sprchové mlieko som si kúpila pred vyše mesiacom v drogérii, kde naň bola akcia :) Dostala som ho za 1 euro, no podmienka bola aby som si kúpila dva kusy lebo inak by ma kus vyšiel na klasických 2,45 eur :) Vybrala som si toto kokosové s výťažkami z aloe vera Pampering Touch :) A aby toho nebolo málo, kúpila som si rovno 2 kusy k sebe domov a 2 kusy k rodičom ;)
Inak tento sprcháč má 250 ml, ale niekedy sú dostať aj v 300 ml balení. Väčšinou sú navýšené v akciách, čiže to je vlastne 250 ml + 50 ml zdarma :) Alebo sú ešte aj v 750 ml baleniach s pumpičkou (dávkovačom), no konkrétne tento Pampering Touch som ešte v takom balení nikdy nevidela :)

Som maximálne spokojná, nakoľko nemôžem používať každý "sprcháč". Dosť často ma totiž zvykne od niektorých štípať pokožka celého tela hneď keď ho na seba v sprche nanesiem :(
Ale toto sprchové mliečko je úžastné. Stačí naozaj len kvapka a na tele vytvorí bohatú penu, je krémové a pokožku nevysuší. A najviac sa mi páči jeho vôňa, pretože ja KOKOS MILUJEM :)

Je obohatené o 100% prírodné výťažky z kokosu a aloe vera. Ja v ňom síce cítim len kokos a keď som si prečítala, že obsahuje aj aloe vera tak som sa riadne čudovala, no budiš. Aloe vera má skvelé účinky na pleť, takže môže byť ;)

Ako som už spomínala, je to sprchové mlieko ... takže jeho konzistencia je krémovo biela. Nie je ani hustý ani riedky a fakt stačí len trocha takže vydrží veľmi dlho :)

Pridávam ešte poslednú fotku kde je vidno, že jeho konzistencia je krémová a biela :) Určite ho vyskúšajte, nie len že budete voňať po jeho použití Vy, ale dokonca celá kúpelňa a to naozaj intenzívne a po dlhú dobu.


Tento sprcháčik patrí taktiež do mojich TOP NAJ spoločne ako už aj Apricot Creme (NIVEA) takže ho tiež odporúčam vyskúšať a som si na 100% istá, že jeho kúpu neoľutuje žiadna z Vás a dokonca sa k nemu radi aj vrátite :) Len teda ten, kto nemá rád vôňu kokosu, tak tomu neulahodí no :(


Dúfam, že sa Vám môj dnešný príspevok páčil :)

Prajem krásny dník!

Vaša PeiPinka :)

P.S. : Máte skúsenosti s týmto sprchovým mliekom Pampering Touch? Alebo ste vyskúšali od značky Palmolive nejaké iné? Aké? :) Poraďte mi nejaké dobré, rada ho vyskúšam aj ja ;)

2 komentáre:

  1. ja mám rada sprchové gély z avonu a od balei,teraz ti odporúčam tú makrónkovú limitovanú edíciu,čerešne
    ja mám síce telové mlieko,ale tá vôňa by mala byť rovnaká :) úplne ako marcipán to voní :))
    doma máme sprchový gél kokosový od fa myslím,občas ho použijem,vôňa kokosu sa mi veľmi páči

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som ten od FA kokosový tiež mala ale to je úplne odlišná vôňa :) Tento je o 100 % lepší než FAčko :)
    A na tú baleu sa musím pozrieť, no moc do drogérie DM nechodím tak akosi túto značku ani nekupujem :(

    OdpovedaťOdstrániť