pondelok 26. novembra 2012

Sprchový šampón : Apricot Creme (NIVEA)


Tak na dnes som sa rozhodla povenovať sa trochu sprchovým gélom, ktoré mám aktuálne doma :) Tento príspevok venujem sprchovému šampónu od značky NIVEA, ktorý obsahuje marhuľový olej a mliečne proteíny. Má 250 ml a bežne stojí okolo tých 2,50 eur. Na tieto sprcháče bývajú inak dosť často akcie, takže si počkajte a určite nejaký vyskúšajte ;)

Medzi moje najobľúbenejšie sprcháče patrí práve tento marhuľkový. Úplne najkrajšie vonia. Ja som si inak ani nevšimla, že by som niekde videla v obchode marhuľový sprcháč :) Tento si kupujem už asi také 3 roky stále. Keď mi dojde tak si ho dokúpim aby som ho proste mala stále doma v kúpelni na poličke :)

Jeho konzistencia je taká stredná, nie je ani veľmi hustý ale ani riedky aby stekal kade tade keď sa s ním idete umyť :) Má krémové zloženie a tá vôňa je naozaj skveláááá !! :) Mne to úplne pripomína leto, ako keď u babky ideme nakladať marhule :) Možno niekto tieto vône nemá rád, ale ja ju zbožňujem :)

Odfotila som ho aj na ruke, aby ste videli že nie je priehľadný ale krémový :)


Páči sa mi aj to, že ho stačí použiť len malé množstvo a na tele sa vytvorí bohatá pena, ktorá telo jemne umyje, nepodráždi a krásne rozvonia :) Celá kúpelňa mi od neho nádherne vonia po každom umývaní :)
Navyše aj pokožka dosť dlho krásne rozvoniava, takže parfumácia je dosť silná no pritom taká jemná, letná a ženská :)

Patrí fakt k mojím NAJ sprcháčikom a nevymenila by som ho určite za žiadny iný. Možno by som prijala len od značky NIVEA napríklad nejaký nový obal, ktorý by už nebol taký všedný ale prosím prosím prosím, nech sa nikdy nezmení to vnútro fľaštičky, pretože to by ma naozaj veľmi mrzelo :(

Takže ja k tomto výrobku nemám nič, čo by mi nevyhovovalo. Je podľa mňa naprosto úžastný a odporúčam ho vyskúšať. Určite si k nemu v obchode aspoň privoňajte a ak by sa Vám vôňa páčila kúpte si ho a ja verím tomu, že túto kúpu nikdy neoľutujete ;)


Prajem Vám krásny zbytok dňa a ja si idem prichystať ďalší článok pre Vás!

Vaša PeiPinka :)

P.S. : Skúšali ste tento marhuľový sprcháč? Ak nie, tak mi napíšte nejaký od tejto značky, ktorý vyhovuje práve Vám. Vyskúšam ho veľmi rada aj ja :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára