utorok 20. novembra 2012

Riasenka : Amazing Length´n Build (GOSH)


Dnes som si pre Vás pripravila ešte jeden príspevok a to konkrétne o tejto predĺžujúcej riasenke Amazing Length´n Build od značky GOSH, ktorú posledný týždeň používam pravidelne :) Je to odtien BLACK, takže klasika ... čierna farba a jej cena sa pohybuje okolo tých 8 eur ale ja Vám poviem, že som ju kúpila v drogérii TETA v akcii za 5,19 eur. Takže som sa z toho tešila ako malé dievčatko :)

Môj prvý dojem bol taký, že : "Toto je GOSH?" A pozerala som ako trúbka na túto riasenku v drogérii ďalej. Ešte keď som ju aj otvorila a uvidela klasickú kefku tak som si už naozaj myslela, že je to nejaká špirála, ktorú už fakt nikto nechce a preto je vlastne aj v akcii :) No absolútne natom nie je nič pravdy!!! :)
Pani predavačka, s ktorou som už veľka kamarátka (keďže som každý druhý deň jej zákazníčkou :D) mi povedala, len nech si ju vezmem, že nebudem ľutovať. Že mi zato ručí a keby niečo tak ona ju odo mňa odkúpi a vráti mi peniažky :) Tak som to teda riskla a NEĽUTUJEM :)

Pridávam aj fotku kefky, ktorá je naozaj ako pri klasických špirálkach, ktoré ešte používali naše maminy či babičky. Naozaj úplne klasická, nie je vytočená ani maxi nič nič nič :)


Takže ako vidíte, táto riasenka skrýva klasickú kefku. Je taká mokrejšia čo mne síce zvykne lepiť riasy ale pri tejto to takto nebolo :) Je to predlžujúca riasenka, ale dodala mojím jemným a nevýrazným riasam aj objem :) Boli naozaj viditeľnejšie o 100% :)
Takžiež sa s kefkou veľmi dobre dostanete aj do kútikov očí, takže ani jedna riasa neostane nenalíčená. Všetky budú krásne načiernené, predĺžené a vytočené ;)

Pridávam teda aj fotky oka, aby ste sa presvedčili samé :)


Ako vidíte, ten konečný rozdiel je vidno veľmi dobre aj na druhom obrázku, kde mám 1 vrstvu a ešte viditeľnejší rozdiel je pri treťom obrázku, kde mám tie vrstvy už 2 :)
Čím viac si vrstiev dáte, tým budete mať riasy viac ako umelé :) Mne osobne ale stačia 2 vrstvy, pretože ja mne ako bleduľke potom ten efekt umelých mihalničiek je veľmi výrazný a príde mi to trošku aj vulgárne :) No dôležité je to, že tie riasy sú naozaj nie len predĺžené ale riasenka im dodala aj objem :)

Inak musím spomenúť aj to, že náplň je dostatočne čierna a špirála sa aj veľmi dobre a hlavne ľahúčko odlíčuje, takže sa nemusíte báť že si vytrhate polovicu mihalníc :)

Je to pri 1 vrstve ideálna riasenka napríklad do školy, alebo niekde na vybavovačky keď nechcete aby Vaše líčenie bolo príliž silné a okaté :) No a potom ako som už spomínala ... čím viac vrstiev, tým budú riasy silnejšie, objemnejšie a dlhšie ako keby ste mali nalepené umelé :)
Táto riasenka je jednoznačne podľa mňa vhodná pre úplne všetky baby či dámy :)

A ešte niečo, čo sa mi nestáva často pri predĺžovacích riasenkách ... kefka pekne riasy skrotila a aj tie maličké mihalničky sa vytočili rovnakým smerom ako ostatné a ani jedna nepretŕčala do iného smeru ;) Takže za toto má táto riasenka u mňa obrovské PLUS ;)


Verím, že Vám tento príspevok pomôže pri výbere riasenky a siahnete napríklad aj práve po tejto senzačnej od značky GOSH, ktorú naozaj odporúčam vyskúšať :)

Prajem Vám krásny zvyšok dňa!

Vaša PeiPinka :)

P.S. : Máte s touto riasenkou skúsenosti? Vyskúšali by ste ju ? Ako hodnotíte celkovo predĺžujúce riasenky? Kupujete si ich alebo radšej volíte objemové? :)

4 komentáre:

  1. Prodlužující řasenku nemám a nepoužívám. Tobě řasy hezky prodloužila. Já teď nedávno vyhrála na blogu řasenku od GS tak se s ní učím, uvidím jestli mi bude vyhovovat či vyzkouším zase něco nového. Tuhle bych dle tvé recenze někdy zkusila :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja inak tiež veľmi predlžovacie riasenky nepoužívam, nakoľko mám jemné a riedke riasy no táto má milo prekvapila. Páči sa ten výsledok vždy keď sa s ňou nalíčim :)

      Odstrániť
  2. O téhle značce jsem ještě nikdy neslyšela ale řasenka vypadá pěkně. Já radši používám objemové řasenky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt? :) Gosh je dosť známa značka, no ale samozrejme nie každý ju musí poznať :) Ja inak tiež radšej objemové, no táto ma milo prekvapila, odporúčam ju vyskúšať :)

      Odstrániť