pondelok 12. novembra 2012

Lesk na pery : Stay Glossy (Rimmel London)


A tento lesk na pery Stay Glossy od Rimmel London poznáte? Tipnem si, že určite áno! :) Kto by predsa taký úžastný lesk nepoznal? :) Konkrétne tento, ktorý som si ja dnes vybrala je odtieň 140 ALWAYS LOVELY a má 5,5 ml. Objednala som si ho cez internet tiež podľa jedného príspevku, ktorý som našla na internete a presne tento odtieň sa mi zapáčil ;) Inak stojí okolo tých 4 eur.

Má také zlatučké menšie balenie ako ostatné lesky z Rimmel London, čo sa mi páči a vyzerá tým pádom aj tak šikovnejšie a roztomilejšie :) Na jeho vrchnáčiku nájdete aj typickú Rimmel korunku, ktorú som Vám samozrejme tak tiež odfotila aby ste videli podrobne všetko :)


Čo sa týka aplikátora, tak ten je podľa mňa najlepší aký som kedy mala možnosť vyskúšať :) Je taký podlhovastý a koniec je tak zbrúsený do špicu :) No ale to ešte nie je všetko !! On je aj akoby z iného materiálu a je taký hebučkejší a jemnejší. Tiež keď si chcete pekne vykresliť kontúry pier, tak s týmto aplikátorom je to hračka a ešte sa ten aplikátor aj ohne pekne, nakoľko tá špička je taká mäkká :) Ja hodnotím inak tento aplikátor naozaj medzi najlepšie aké som kedy mala ;)

Samozrejme pridávam aj fotky. Fotila som aplikátor vlastne z boku a vrchu, aby ste videli ten tvar poriadne :)


Tento lesk obsahuje trblietky, ktoré sa na svetle krásne ligocú. Lesk je taký ružovkastý a trblietky sú také cyklamenovo ružové so striebornými, fakt to vyzerá VERY VERY GOOD ;)
Lesk tiež nelepí a vydrží tie 3 hodinky vo výbornom stave, samozrejme ak nejete a opatrne pijete :)

Tak a posladná fotka, kde máte možnosť vidieť ako tento odtieň vyzerá na perách :)


Možno ste si na začiatku mysleli, že to bude taká bláznivejšia farba ale nič pravdy ;) Je svetlunký a jemnučký, len pekne zvýrazní ružovkastú farbu Vašich pier a bude sa na Vás nádherne lesknúť a trblietkať. Určite ho odporúčam a ak ľúbite tieto jemne farby tak vyskúšajte aj konkrétne tento môj odtieň ;)

Na tomto lesku som nenašla ani jednu chybičku a dala by som mu 10 bodíkov z 10 :)
Fakt odporúčam vyskúšať! :)


Prajem krásny dník a snáď sa Vám tento môj príspevok páčil.

Vaša PeiPinka :)

P.S. : Poznáte tieto lesky Stay Glossy? Ako sa pozdávajú Vám? Ste tiež očarené ich aplikátorom, alebo Vám napríklad nevyhovuje? :)

2 komentáre: