piatok 9. novembra 2012

Riasenka : Show Me Volume (GOSH)

Takže dneska by som Vám chcela predstaviť túto úžastnú riasenku Show Me Volume od značky GOSH, ktorú som si najnovšie zamilovala a len tak ju z ruky nedám :) Dostala som ju zdarma k nákupu farby na vlásky a šampónika od Schwarzkopf. Myslela som si, že ak sa toto dostáva zadarmo ako darček k nákupu, že bude o ničom ale OMYL OMYL OMYL !! Je MEGA ÚŽASTNÁ :)
Veľmi sa z nej teším a konečne mám svoje vlastné riasy krásne ako keby som mala umelé mihalničky :)

Je to vlastne objemová riasenka ako už vidíte aj v samotnom jej názve a má super veľkú kefku. Mne sa s touto kefkou líčilo veľmi dobre a aj keď som si sem tam trošku opatlala aj viečko, vôbec mi to nevadí pretože ten výsledný efekt stojí zato aj keby som mala celé viečko čierne :D

Pridávam ešte fotku kefky, toto som Vám odfotila aby ste mali možnosť vidieť aj reálne foto. To len úvodnú fotku som si prepožičala, pretože ako pravidelne nosím túto riasenku v kozmetickej taštičke, obal sa mi ošuchal a nechcela som ho takýto škaredý dávať na blog :)
Takže, kefka vyzerá takto :


Inak, keď ju otvoríte prvý krát, možno sa Vám bude zdať táto riasenka akoby suchšia, no vyskúšajte ju a budete unesené :) Kľudne si môžete dať aj 2 vrstvy alebo len jednu, proste to už ako Vám bude vyhovovať :) Ja som skúšala aj jednu vrstvu, kde som mala už viditeľne krajšie, dlhšie, objemnejšie a vytočenejšie riasy a keď som si následne naniesla aj druhú vrstvu tak som bola očarená a nechcela som si túto špirálu už nikdy odlíčiť :)

Pridávam aj fotky :) Prvá je natural, čiže moje očko na ktorom ani nevidno žeby som nejaké riasy mala :) Na druhej je jedna vrstva a na druhej fotke mám dve vrstvy :)


Vidíte ten rozdiel? Ja tomu nemôžem uveriť, takéto výrazné riasy som nezaznamenala ešte ani pri jednej jedinej riasenke a to som ich už vyskúšala teda naozaj nespočetne veľa :) Inak možno sa niekomu bude zdať, že tie dve vrstvy mi už trochu tie riasy polepili, no musím teda podotknúť, že toto je úplne mini mini najmenšie zlepenie rias, pretože ich mám naozaj neviditeľné, krehučké a jemné ... takže musíte aj nato trošku brať ohľad :) Ja som ale MAXIMÁLNE SPOKOJNÁ !!

Takže celkovo ju hodnotím na  1 s ***** !! Má pekný klasický obal, skvelú mega kefku s ktorou sa naozaj výborne a ľahko manipuluje, je sýta a dobre načierni riasy, krásne ich vytočí, predĺži, dodá im objem a aby som nezabudla ... veľmi ľahko sa aj tie dve hrubé vrstvy odličuju :) Naozaj sa odličuje ľahučko a nemusíte ani tlačiť a šklbať ;)

Odporúčam ju určite vyskúšať, ja ostávam tejto verná a určite aj keď v budúcnosti budem skúšať iné riasenky, túto si stále zakúpim domov do rezervy :)


Prajem Vám krásny zbytok dňa a dúfam, že sa Vám tento príspevok páčil.

Vaša PeiPinka :)

P.S. : Máte túto riasenku aj Vy? Ak áno, tak aj Vám sa tak strašne páči ako mne? Alebo máte iný názor? Napíšte mi o tom :)

2 komentáre:

  1. Mas velmi pekne riasy:) takze by ti nemala robit problem ziadna skusala si hnedu spiralu?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No práveže ja mám otrasné riasy. Sú jemné, riedke a nevýrazné :( Takže táto špirála ma potešila, lebo som sa s ňou cítila konečne ako nejaká STAR s umelými riasami :P A hnedú som ešte neskúšala, akosi ma to ani neláka ale uvidíme v budúcnosti ;)

    OdpovedaťOdstrániť